Lurad :(

Tjorru tja, detta är en blandning mellan mode blogg och lite annat.. :) I da var ja och shoppa med Jemina, en vän till mig. Vi gick in på bl.a. Lindex, Vero moda och H&m. Vi var inne på fler men orkar inte nämna. Håll i hatten nu!
Vet in vad som hände på H&m? Nä, såklart ni inte gör om ni inte va med!
Tjejen i kassan ( typ en svart hårig människa) glömde ta av en sån där magnet grej på mina shorts men jag såg det så ja sa till henne som tur var. Annars kanske larmet skulle ipit och det skulle inte va kul. Lite pinsamt för henne men när jag kom hem. Typiskt nog hade hon glömt ta av en sån på min tröja!!! Ahhh, blir såå sjukt sur på henne asså! AHHHHHHH!!!!! :( :( Jag börja nästan lipa lite. :/ Det jobbiga var att jag inte kunde gå och byta efter som ja inte bor i samma stad som den där sjukt dummmma affären!!!! :P :C Och jag kan ju inte ta av den för det är ett färg ämne i som om man tar borten så blir tröjan förstörd! Vi försöte med en magnet men det funka inte! :/ Såå vi ringde ett ledset sammtal till affären! Egentligen villa jag typ skrika på dem så att öronen ramla av men det kanske inte är fyskiskt möjligt!!! :O (mina öron ramla av, neeeej! :() Hehehehe :) 
Jo det jag köte idag var i alla fall detta:

1. Topp/T-shirt (randig) 149:- Lindex Snygg svart och blå sjömans tröja typ.

2. Byxa (svart)   199:- H&M    Riktiga mys byxer.
3. Denim dam  (jeans)   249:- H&M   Korta snygga shorts.
4. Kjol (svart)   149:- H&M   Söt kort kjol.

5. Trikå Fancy (mörkblå) 150:- H&M DEN TRÖJA SOM HAR KNAPPLARMET PÅ SIG!
Härlig och mysig mys tröja.

Bilder Kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0